Något rött

Något rött får jag se om det blir nu... mitt hår alltså. jag har valt en brun färg, men oftast finns det rött i färgen och då kan mitt hår bli rött. Risken (eller chansen, beroende på vad man tycker om) att det blir rött nu, beror på om hur färgen klarar kyla. Har haft i färg och tänker sätta mig en liten stund vid datorn under verkningstiden, då proppen går (eller en fas, för det mesta blir svart). Bara att knalla ut, håret fuktigt av färgen, i minus tio grader. Så vet jag att jag har svårt att nå de översta säkringarna och då är det svårt att se vem jag ska byta, så jag vet att det kan ta ett tag. Men det gick smidigt och jag är tillbaka och så är även strömmen. Jag och hann till och med skriva ett inlägg.

Nu måste jag gå och skölja ur...

(Måste ta en av förra veckans ämne, för det var så lämpligt)


Uppdatering:
Inget rött och inget grått... mörkbrunt blev det

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0