Det blir inte riktigt som man tänkt sig

Jag skulle ju hänga på Gottoblandats "ett bloggämne om dagen", men det gick bara bra första dagarna.
Jag får tänka om och försöka med "något bloggämne någongång ibland" :-).

Lite mer inspiration för bloggande har det blivit, men det har ändå inte blivit av. SKÄRPNING! 
Jag kör en kortisvariant av veckans bloggämnen: en mening om varje ämne.

Veckans bloggämnen har varit:
Mat
Köp köp
Mitt hem
Att vinna
En samling
Favoritfärg
Något som gör mig upprörd

Mat - något som jag just nu tycker är fruktansvärt tråkigt att tillaga, men som man måste ha.

Köp, köp - lika tråkigt det också just nu. In på Konsum och köpa det nödvändigaste.

Mitt hem -  är fortfarande ganska städat efter julen, men börjar så smått "gro igen". Varför ska det vara så svårt att plocka undan efter sig?

Att vinna - jag är ingen dålig förlorare, men visst är det roligare att vinna

En samling - Gottoblandat skrev att kräftor är samlare... det förklarar allt jag samlat på under åren.

Favoritfärg - är för det mesta blått, men jag har andra färger jag tycker om också

Något som gör mig upprörd - beror på vilket humör jag är... oftast blir jag inte upprörd (mer än hemma) men ibland kan jag bli upprörd över smågrejer

En snabbgenomgång av veckans ämnen. Vem vet, kanske återkommer till något av dem någon gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin orkade i allafall sparka igång oss lite för det händer ju att vi lägger in nåt nytt inlägg i bloggen ibland...;)

2012-02-06 @ 20:36:11
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0