De nya rutinerna

Bara jag kommer in i rutinerna, kanske det blir mer bloggande?
Eller inte, för jag är ju ensamstående tvåbarnsmor på kvällarna...VARJE VECKA! Sambon har fått för sig att han ska jobba eftermiddag varje vecka. Så han har det bra, som slipper allt bråk mellan barnen på kvällarna och allt tjat innan de går och lägger sig. Samma på morgonen, för då sover han och slipper ta dusterna mellan dottern och sonen och tjat om frukost. Men det går lättare nu på vårterminen, när hon bara behöver klä sig och borsta tänderna, eftersom hon åker med mig på morgonen och äter frukost på dagis/fritids. Sonen åker bussen som går senare och får äta frukost och borsta tänderna i lugn och ro. Tror det är bäst för dem båda... han får rå om sig själv på morgonen när vi åkt och hon får äta frukost senare, när hon varit uppe ett tag.

Nytt jobb och nya rutiner... snart har jag kommit in i det. Och det blir ljusare ute, så det går framåt...

Kommentarer
Postat av: Christina

Timmerbil <3 "du vet vilka"

Timmerbil </3 "du vet vilka

;)

2011-01-19 @ 22:16:31
Postat av: Christina

Timmerbil <3

2011-01-19 @ 22:17:36
Postat av: Monica "Commandoran"

Ja, du vet ju hur det är...

2011-01-19 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0