Storloppis

Imorgon den 13 augusti kl. 12.00-17.00 är det Storloppis i hembygdsgården i Ransby.

För en gångs skull passade tiden för mig, så nu har jag bokat ett bord och kommer försöka bli av med lite barnkläder och leksaker. (Eventuellt lite andra grejer också).
Sambon har gett mig köpförbud och sagt att jag får inte ha en grej med mig hem tillbaka. Hmm... undrar hur det blir med det? Men jag tror nog det går bra... jag kan ju köpa små saker som inte märks...
Jag kanske inte får så mycket sålt, men det går ju att göra ett försök. Huvudsaken är att det är ett roligt och bra initiativ och hoppas på repris nästa år. Kanske blir det storrea på slutet, för att slippa packa ner sakerna. Tycker ni ska ta er en tur till Ransby och fynda lite. Sen åker ni till Nyvallen, Ambjörby, på fotboll kl. 15.00 och hejar på Nordvärmlands FF (kan bli en spännande match). Sen avslutar ni kvällen på Likenäsparken och dans till Holidays.

Välkommen till Ransby kl. 12.00 - 17.00. Hembygdsföreningen säljer våfflor och kaffe kl. 12-16.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! är du fortfarande på loppis eller ?

2011-08-26 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0