Imorgon är det dags!

Sista dagen av semestern... imorgon börjar jag jobba igen. Skulle faktiskt kunna tänka mig lite längre semester, ungefär en två veckor mer :-).

Undrar hur jag ska orka upp till morgonen... eller jag har ju faktiskt övat i helgen. Svennis cup är inte semester... tidiga mornar är det som gällt. Men ungarna har hållit ut, trots några förluster och dåligt väder. Men idag var de trötta och slitna och jag tror de alla längtade hem. Lägerliv är kul... men lite tröttsamt.

Hmm... utvilad när man börjar jobba efter semestern? Nja, det vet jag ju inte om jag är efter fotbollshelgen. men det är bara fem dagar, sen är det ju helg (och den helgen är fullspäckad).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0