Att Ernsta...

Kollar på "Sommar med Ernst". Tänk en så'n karl... men vet inte om jag tycker att allt han gör är snyggt. Det blev väl ett "nytt" ord häromåret... att "ernsta". Efter att ha sett några program, så märker man vad som återkommer i hans material: rundstavar och rostiga armeringsjärn. "Rost är charmigt"... vet inte om jag håller med, men i så fall har vi ett charmigt kök.

Förklaring? Nä... de som har varit hem till oss vet vad jag menar. En "liten" halvfärdig detalj bara...

Idag var det visst ljusstakar av armeringsjärn, förra gången var det "träd" som blomhållare. Det blir faktiskt inte så dumt, men vet inte om jag skulle kunna tänka mig något sådant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyckos dig armeringsjärn är allt futtigt jämfört med järnbalk hundratals kilo med charm

2011-08-04 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0