Beslutsångest

Har som vanligt lite beslutsångest över hur jag ska göra. Vilken ska jag välja? Storlek, funktion, pris... finns mycket att tänka på och en hel djungel att gå igenom och välja emellan.

Vad jag menar köpa? Jo, en ny kamera. Var inne på ett spår först, men har nu så gott som lämnat det för en annan sort. Men väger för-, nackdelar och hur jag kommer använda kameran för att komma fram till ett beslut.

Det blir väl som vanligt... det blir ingenting, utan jag fortsätter med min gamla kamera.

Men någon som har tips om vad jag ska välja? Jag var inne på att skaffa en systemkamera, men jag är inte SÅ intresserad av fotografering, att jag behöver en avancerad kamera (men jag kanske blir?). Så nu har jag börjat fundera på att skaffa en långzoom. En dyrare kompaktkamera, men inte lika dyr som en systemkamera. Eller ska jag välja en systemkamera iallafall? Ååååååh, vad det är svårt.

Jag fortsätter kolla runt på nätet och se om jag kommer på hur jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Finns inget annat alternativ än Canon system! Men där finns det olika beroende på vad man vill och hur mycket man vill lägga ut :) Tips, eos 450 eller eos550. Mycket kamera för inte så (åh jo då) många pengar;))

2011-04-26 @ 18:39:53
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Sofie

hur har du gjort så att det är en klocka i menyn? tacksam försvar... :-D

2011-05-07 @ 15:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0