Nr 2 klar!

Då var jag klar med den andra broderade doptavlan! Den blev iallfall inte liggande i flera år... men det dröjde några år innan den påbörjades.
Tjejen behöver dock inte vänta lika länge som min dotter, som fick vänta i åtta år, utan bara hälften så länge. Men jag tror det är roligare för henne att få den nu, än när hon döptes... (hoppas det i allafall).

Nu är det bara ram som fattas... jag får se om jag springer på någon i någon affär. Annars blir det mammans problem att skaffa fram och montera :-).
Eller är det någon som har en kvadratisk, guldfärgad ram, storlek 20x20 cm, liggande i gömmorna?

Hmm... det finns nog säkert ramar i Ullared och dit ska nog tjejens mamma E snart... hon får nog köpa ramen själv ;) (eller hur E)?

Kommentarer
Postat av: Erika

Tror också att E kommer tycka om tavlan när hon får den nu 4 år senare. Förresten, att jag kom ihåg att J´s ultraljudsdag var den 13:e augusti var för det var fredag den dagen...

Ram kan jag nog ordna, förhoppningsvis kommer jag till stora shoppingmeckat före jul, annars finns det säkert på närmare håll också.

Vi hörs snart ang 13/11, har börjat fråga runt men ska kolla med fler.

2010-10-28 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0