Den blommar... igen!!!

Jag har de senaste åren lyckats ta död på de flesta blommor och nu var det nära att denna skulle gå samma väg... men det såg ut som om det kom knoppar, så jag lät den vara ifred, trots de gula bladen. Så nu blommar den IGEN! Men sen måste jag försöka få ny jord på den (och då lär den dö :( ).



Jag har absolut inte gröna fingrar, för jag vet ingen annan än jag som lyckats ta död på garderobsblommor, mer än jag. Men efter att ställt undan de senaste jag trodde var slut, så kommer de tillbaka, gröna och fräscha. Så de behöver kanske bara vila lite? Eller så har jag dolda gröna fingrar?


Kommentarer
Postat av: Petra

å min.... den bara dog!! Nu ligger den långt bort från mig! Men ska nog bannemej köpa mig en å se om jag oxå kan lyckas, för blomman är ju fin!

2010-10-27 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0