Vem äger alla jackor?!

Det hänger jackor full hallen. Detta enligt sambon, som alltid hänger av sig jackan på köksstolen (vilket jag INTE tycker om).
"Men det finns ingen plats att hänga upp jackan..."
Ibland hänger det jackor på flera stolar i köket, eftersom sambon glömmer bort var han hängde av sig första jackan(vilket innebär att han sätter å sig en annan, som sedan hamnar på en stol).

Nu har jag inventerat antal jackor... 22 st (+ 2 som barnen har på sig i skolan idag). 4 av dessa är barnens (+ 2), 2 är mina och resterande är sambons... 16 st. Inte undra på att det dräller av hans jackor överallt.

Nu ska jag gå och inventera skorna... det kanske inte är jag som har flest skor :-)

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha ha! Känner igen, känner igen... :)

2010-11-19 @ 21:54:57
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Anonym

E sånt man får ta när man har modemedvetna karlar.

2010-11-19 @ 23:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0