Den har vissnat


Efter en kommentar jag fått, kan jag upplysa om att den har vissnat. Känner mig lika vissen jag, efter allt uppsatsskrivande. Energin räcker inte riktigt till att vara kreativ i bloggandet. Annars brukar det gå lättare att skriva sådant som inte ska skrivas :-).
Just nu går det inte ens att skriva korta mejl, utan att jag formulerar om och försöker följa den röda tråden och sen analysera det jag skrivit. ALDRIG MER EN C-UPPSATS!!!! (och vissa menar att de vill skriva D-uppsats... just nu känns det INTE aktuellt)

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahaha jag visste det :))

Man glömmer det här med uppsatsskrivandet, det är ungefär som att föda barn. Under förlossningen och direkt efter så säger man ALDRIG mer, men sedan går det ett tag och man har glömt det. Samma med C-uppsatser. Det är klart att man skall skriva en D-uppsats...nån gång...

2010-05-26 @ 20:09:27
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0