Dags för kyrkan

Ska strax iväg på avslutningen för barnkörerna i kyrkan. Det brukar vara så fint att höra dem sjunga och framför allt att SE när de minsta sjunger. För de kan ju få för sig annat... men oftast följer de schemat och texten :-). Förra gången missade de lite och gick upp tidigare än de skulle, men de stod kvar tills de andra sjungit och sen gick de ner tillbaka... de flesta tänkte nog inte ens på att de bara stod där.

Kollade Torsbybladet för att se om det var kyrkkaffe efteråt... det var det visst, så det tar väl ett tag innan jag får åka hem efter kyrkan... för det vill gärna barnen på, för att få saft och kakor. Sen var det visst korv med bröd idag också...undrar om jag kan få det, för jag har inte hunnit äta något och nu måste jag visst åka. Det får bli en banan i bilen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0