Måste bara....

... tala om att jag fortfarande finns kvar.
Nu var det länge sen igen!!!!!

Jag lever och njuter av ledigheten, men som vanligt när man är liedig, så är det så mycket man ska göra.

Nu hinner jag inte med alla måsten heller, utan har knappt varit hemma sedan midsommar.

Midsommarhelgen tillbringades i de nordliga delarna av Värmland. Veckan efter bara försvann. Då var det fotbollskola, jobb, tandläkare och en födelsedag... innan det var dags att åka upp till de nordligare delarna igen på torsdag kväll och tillbringa helgen på EM i rallycross.

Efter rallycrosshelgen, var det hem och packa upp och tvätta och packa ner igen för att åka till huvudstaden på tisdagmorgon. Där hann vi med Skansen (med allsång), gamla stan och Gröna Lund, sen var det hemfärd på torsdag och fredagen gick åt att packa upp, tvätta och packa ner IGEN, för resa till de NORDLIGASTE delarna av Värmland.

Det finns många saker jag vill dela med av, men det får bli när jag kommer hem och får tillgång till bredband och lite snabbare uppkoppling... och lite tid över :-).

Men jag lovar... det ska bli skärpning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra de! :)

2010-07-13 @ 09:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0