Vardag igen

Äntligen! Skolstart!
Som jag längtat till vårterminens början. Särskilt när det varit så kallt och det inte har gått att vara ute längre stunder.

Men nu äntligen är jag ensam hemma och barnen åkt iväg till skolan. Nu blir det att köra hårt med mitt skolarbete innan de kommer hem igen. För då blir det väl ingen lugn och ro för studier.

Vad jag inte längtar till, är min nästa termin som börjar den 25:e. Känner redan att det är jobbigt, fastän det inte börjat än. Men det är ju sista terminen, så jag hoppas att det inte är så illa som det ser ut att kunna vara. För har jag kämpat i två och ett halvt år, så ska jag väl klara av sista terminen!

Men först ska jag ju klara det jag håller på med nu...

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du klarar det- du klarar ju allt! Det vet jag!

2010-01-11 @ 16:05:00
URL: http://litenelin.bloggspot.com
Postat av: Carina

Sista terminen kommer gå som ett huj!

Heja, heja!

2010-01-11 @ 20:30:34
Postat av: Veronica

I de tunga stunderna, tänk då: jag har klarat mig hit så jag ska klara allt:)

2010-01-12 @ 17:49:11
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men hjälp!!! Får fasiken inte ihop det att du har pluggat i 2.5år... Känns som det var i somras eller förra sommaren som vi pratade om att du skulle börja plugga... Men FY vad tiden går fort å vad fasiken har jag gjort då!!!

2010-01-12 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0