Puh

Inlämningsuppgifterna är inlämnade och ny termin börjar på måndag.
Ena uppgiften hade jag inga större problem med, men den andra var värre. Jag vill gärna sammanfatta väldigt kortfattat när jag skriver och har väldigt svårt att brodera ut texten och förklara mer utförligt, så att få ihop 5000 ord gick inte. Får se om jag klarar mig med det antal jag skrivit, men jag får väl göra komplettering om det skulle vara så. Känns som om jag inte klarade att reflektera som läraren menade heller, så jag är faktiskt inställd på komplettering. För efter att ha funderat lite, när den äntligen var klar och inskickad kom jag på vad jag skulle tagit upp, men är det inte alltid så, att när det väl är försent, så kommer man på vad man skulle ha skrivit istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej! ska du ner imorgon?

2010-01-24 @ 11:05:45
Postat av: Monica "Commandoran"

Ska förmodligen ner varje dag denna vecka... (utom fredag hoppas jag).

2010-01-24 @ 13:33:21
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Anna

vilka tider? buss eller bil? jag är shoppingsugen :)

2010-01-24 @ 13:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0