"Baywatchbrudar"

En del av de uppmärksamma, har sett att vi lyckades bli med i NWT när vi var och badade i helgen.
Nu är jag nog inte någon badbrud, så det blev ingen baddräktsbild, men ett kort på väl påbylsade, frusna nysockningar som är på väg in på Älvstrandsbadet.

Journalisten hoppade på oss, när vi var på väg in och frågade om han fick ta kort på oss när vi gick in. Sen frågade han om han fick ta kort på oss när vi badade, men det fick han inte. Kan hända att han insåg det själv när han såg mig ombytt och på väg ner i vattnet...



Kommentarer
Postat av: Johanna

Idag??

2010-01-12 @ 23:03:33
Postat av: Monica "Commandoran"

Måndagstidningen

Har själv inte sett i tidningen, utan bara på internet.

2010-01-13 @ 14:13:46
Postat av: Christina

Åh, vad jag har väntat på en kommentar från "nwt-kändisen"!

Jag såg dig i tidningen! :)

2010-01-15 @ 21:27:15
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0