Bra slut och ett gott nytt år!

Ett sista inlägg får det bli iår. Jag vet att det inte varit mycket aktivitet här senaste tiden, men jag kanske ska har det som ett nyårslöfte att blogga mera??? Ger aldrig några nyårslöften, men jag kan väl ge ett... att blogga någon gång under 2011 :-)

Nyårsafton har varit som andra år... trerätters middag (inga stora variationer på menyn), "Grevinnan och betjänten" och sen blir det fyrverkeri.

Tur att det inte är så kallt ute i kväll när vi ska ut och fira det nya året. Jag tror det är värmerekord för den här vintern, bara -1,9 grader var det förut. Så varmt tror jag inte det varit förut i vinter. Undrar om det blir regn imorgon? Eller det var sambon som trodde det, efter som någon visst har köpt sig skoter och hoppas på att få ut på premiärtur imorgon. Men jag tycker det är bra om det blir mildväder och sen kallgrader igen, så att snön sjunker ihop och sen fryser till, så det blir en bra botten för resten av skotersäsongen.

Ha en fortsatt bra avslutning på det gamla året och så önskar jag er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

På återseende nästa år :-)


Kommentarer
Postat av: Erika

Gott Nytt År på er också!! Vi är i Tärnaby hos svärisarna nu, ska vara här till på fredag, hoppas på någon fin dag så vi får åka lite skidor i riktiga fjällsluttningar. Flickorna har varit ute med kusinerna och åkt skoter idag, gick bra för det mesta men den går lite (mycket) svagt, "gamm-Elan". Ha det bra resten av det nya året :-)

2011-01-01 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0