Pust och stön...

...vad det varit kvavt och varmt idag. Inte för att det har varit någon sol, men varmt har det varit. Linnet har klistrat sig efter ryggen och liiite blöt i pannan har jag varit.
Det hade inte varit helt fel att bada idag, men det hade jag ingen lust att ödsla energi på, utan min energi har gått åt till att (börja) städa husvagnen... den andra för i år. På försommaren tog jag tak, väggar, golv och skåp ordentligt i husvagnen. men den sålde vi för några veckor sen. Så nu står det en annan husvagn på gården, som jag tvättar från tak till golv... noga. Känns ganska skönt att veta att det är rent och att man själv har städat den noga, innan man börjar använda den (lite nojig kanske jag är, men efter att ha bytt vatten några gånger så vet jag att den inte var urstädad noga).
Har fortfarande mycket kvar, men då behöver jag inte städa så noga nästa år :-).

Apropå husvagnar... så ser det ut som en campingplats på gården. Det är vår husvagn och pappas husvagn och så hade mamma husbilen hit igår. Så kommer det kanske en husbil inom imorgon... fattas bara att det kommer en holländare eller tysk och ställer upp en husvagn också, i tron om att det är camping :-).

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kan passa på och städa en tredje vagn också...den finns på tomten!

2010-08-14 @ 00:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0