Ny husvagn...

... skulle jag vilja ha.

Kanske en sådan här: Kabe hacienda 1000TDL som finns på Blocket.

Info om vagnen som står i annonsen: "ACC/klimatanläggning, CD-stereo, Elpatron 240V, Golvvärme, HELT NY Markis, Micro, Separat dusch, TOALET . Separat frys, Stereo, Stödben, TV-antenn, Ugn SPIS LG BIOLJUD TONADE RUTOR CENTRALDAMMSUGARE CITY VATTEN DISKMASKIN".

Centraldammsugare och diskmaskin? Lite överdriven lyx för husvagnslivet? Eller är det för åretruntboende? Priset är det samma som om man skulle köpa sig ett litet hus häromkring.
Men... hade jag en halv miljon till övers, så skulle jag slå till.
Men... då skulle vi kanske behöva en annan bil, så då kanske det skulle behövas några hundratusen till.

Ska köpa mig en trisslott idag och hoppas på vinst... har jag tur vinner jag 25 kr och kan ta mig en ny lott :-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Att den till på köpet väger minus 1 kg gör ju inte saken sämre! ^^

2010-08-01 @ 15:56:35
URL: http://litenelin.bloggspot.com
Postat av: Veronica

Ja du, en sådan skulle man ha. Men jag måste först skaffa en karl som kan backa åt mig för jag kan bara köra framåt...



Kul med ett nytt inlägg :))

2010-08-01 @ 19:42:21
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har du fått en men inte lika lång:)

2010-08-03 @ 23:29:10
Postat av: Anonym

han va inte lika lång men de va f-n se långt å hämt han:)

2010-08-11 @ 16:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0