Ingenting, ingenting...

...och sen allt på en gång! Det är väl det som kallas ketchupeffekten?

I helgen finns det massor av saker som jag skulle vilja på.

Bakluckeloppis på Solvik (för att sälja, INTE köpa;)...eller?)
Sysslebäcksmarten (inte för att jag varit där på några år, men förr var det ett måste)
Finnskogafestivalen (tre dagars folkrace och intressanta förare (HEJA!!!) att se på)
och sist men inte minst... Svennis Cup i Torsby.

Bakluckeloppis får det bli någon annan gång och Sysslebäcksmarten kan kvitta (förlåt alla Sysslebäcksbor), men Finnskogafestivalen hade ju varit kul att vara på. Sambon åker väl eventuellt upp till Höljes på lördag eller söndag (fredag blir det Torsby för honom), så jag får väl höra lite resultat.

Nu blir det Svennis Cup i Torsby som prioriteras för mig, eftersom sonens lag (P99) ska vara med och spela. Fredagen kan jag inte bli med, för då jobbar jag, men lördagen kommer att tillbringas i Fryksdal'n (skulle jobbat då också, men fick ledigt). Hoppas på fint väder och att det går bra för dem.

Jag tror att jag tycker det ska bli lika kul med Cup, som barnen gör. Jag tycker det ska bli kul att se dem spela och umgås med dem en hel helg ;)... men det är ju inte säkert att de tycker.
Jag tror nog att jag är ganska nöjd på fotboll efter helgen, men det måste gå över tills nästa helg, när dottern har poolspel på hemmaplan :-).

Nu ska vi hålla alla tummar för de som behöver det under helgen... ingen nämnd, ingen glömd.


Kommentarer
Postat av: Christina

Tack för den länken ;) Du får nog lov att knipa med tårna mä...

2010-08-05 @ 06:11:57
Postat av: Erika

Vi tillbringar helgen i Torsby också. J spelar med Torsby IF F-99/00 (svart). Idag har det inte gått så bra, förlorade båda matcherna men den andra var mycket jämn så det var synd för dem. Vi kanske syns något under helgen. Heja på allihop!!

2010-08-06 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0