Heja Nordvärmland!

Team 99 segrade i sin grupp och slutade som 8:a (av tjugo lag) i deras åldersgrupp. Har varit en slitsam men rolig helg, med regn, sol och väntan... och fotbollsspelande.

Glada miner och sura miner, glädje och besvikelse... men i slutändan tror jag att alla är nöjda med sina insatser under helgen.

Trötta är de nog allihop... för det är jag. Tur att de har sommarlov och inte behöver upp imorgon. Men det ska jag så nu ska jag försöka komma i säng i tid, så jag orkar upp i morgon.

Kommentarer
Postat av: Erika

Bra kämpat av dem!! Hoppas de är lite extra trötta på tisdag...

J's lag förlorade alla matcher så de blev 6:a av 6 lag, men de deppade inte allt för mycket för det, tror de var glada att den andra delen av laget blev 3:a.

Själv åkte jag till Berättarladan efter sista matchen för J. En Misommarnattsdröm var bra och rolig, skrattade så jag grät!!

Vi syns på tisdag.

2010-08-08 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0