1:a april

Har du blivit lurad än? Det kunde jag ha blivit... innan jag kom på att det var första april. Läste NWTs hemsida och gick nästan på det (som jag tror är ett skämt). Fortsatte och läsa lite på nätet för att finna lite av dagens aprilskämt och fann en del. Men några skulle kunna vara sanna, för det skulle inte vara helt osannolikt att ROTavdraget avskaffas...

Sen finns det de nyheter som verkar vara aprilskämt och som verkar helt otroliga, men de var med på nyheterna igår också, så aprilskämt är det inte frågan om.

Det går att läsa om den ögonstyrda elrullstolen, som för några år sen helt säkert skulle klassas som ett bra aprilskämt. Sen är det narkotikabeslaget på ett särskilt boende inom kommunen. Det låter som ett skämt, men tyvärr så är det sant.

Så, har du blivit lurad? Jag kommer helt säkert att bli det fler gånger idag, för jag tror att alla är ärliga och talar sanning och är det så att jag inte tänker på att det är första april... då går jag på (nästan) vad som helst.




Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det där narkotikabeslaget är ju TYVÄRR SANT!! Stod ju i VF igår.... man blir mörkrädd över vad som händer inom vården i denna kommun, för nu har det varit lite väl mycket tycker jag med olika saker!

Ha en trevlig påsk!

2010-04-01 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0