Puh...

....äntligen, nu är det helg. Lång vecka med många resor till skolan. Sitter visserligen kvar på skolan just nu, men är snart på hemväg. Ska bara äta lunch och sen bär det av hemöver.
Har haft tenta idag. Omtenta i nationalekonomi. Vet inte om det är litteraturen jag inte förstår, om det är läraren som inte förklarat på ett bra sätt eller om jag är trögfattad, men jag tycker nationalekonomin är svår. Jag blandar ihop begreppen och missförstår frågorna. Vet att jag läst på för lite den här gången, men det kan ju ha fastnat något de andra gångerna. Första delen går bra, men sen när det kommer frågor om världspolitiken och dess olika stimulanser i ekonomin...då är det stopp i min hjärna. Jag har svarat på alla frågor, men det är bara gissningar och en massa ord som jag hoppas träffar rätt.

Men nu är tentan gjord och jag behöver bara koncentrera mig på den kurs vi har nu och det känns bra.

Nu ska jag gå och se vad det finns för lunch att välja på och sen bär det av de 12 milen hem.

Kommentarer
Postat av: Carina A

Håller tummarna för att det gick bra! =)

2009-09-12 @ 23:35:27
Postat av: Monica "Commandoran"

Tack för att du håller tummarna, Carina.

Jag hoppas ju att det gick bra, men blir inte besviken om jag inte skulle klara den. Då är det bara att försöka igen nästa gång.

2009-09-13 @ 18:49:06
Postat av: Carina A

Rätt inställning! =) Men ändå - gissar att det vore skönt att "ha den ur världen".

2009-09-13 @ 21:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0