Nu ligger jag...

...inte efter längre. Iallafall inte när det gäller skolan. Har fått resultatet på senaste omtentan i Nationalekonomi och jag fick godkänt!!! Gôtt och veta att den är avklarad. Känns faktiskt riktigt skönt att vara ikapp. (Får se om det håller i sig nu också...)

Ska se om jag kommer ihåg att hämta ut tentan imorgon och se efter vad jag fått poäng på...för jag misstänker nästan att läraren har varit snäll...för jag hade precis godkänt. Men det ska jag inte klaga på, för nu behöver jag inte tänka på att jag ska göra den tentan till våren.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt!Grattis!

2009-09-28 @ 17:16:57
Postat av: Elin

GRATTIS!! UNDERBART! Måste kännas riktigt lätt!

2009-09-28 @ 17:31:16
URL: http://litenelin.blogspot.com
Postat av: Veronica

Nu ska du se att allt känns lättare:)

2009-09-28 @ 17:55:52
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt! GRATTIS!!

2009-09-28 @ 19:56:22
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Grattis!

Det kommer att gå bra i fortsättningen också.

2009-09-30 @ 10:32:38
Postat av: Anonym

Grattis!

Det kommer att gå bra i fortsättningen också.

2009-09-30 @ 10:34:36
Postat av: Erika

Så skönt för dig Monica!! Jag ska försöka få mig tid till att plugga nu på kvällarna och helgerna men hittills har det gått trögt. Just nu lyssnar jag på ett engelskt radioprogram som jag ska återberätta för min studiegrupp. Dessutom ska jag läsa några kapitel ur studieböckerna. Jag har skippat en av kurserna, blev för mycket med jobbet och så mycket studier. Jag får försöka att plugga och inte fastna i bloggläsandet...

Lycka till med det fortsatta pluggandet, du har inte så mycket kvar nu!!

2009-09-30 @ 20:56:57
Postat av: Carina A

Stort grattis!!!

2009-09-30 @ 21:24:44
Postat av: Veronica

Nja det var väl inget: plötsligt händer det. Snarare en längre tids planering så att säga. Visst kan jag använda honom till vissa "saker" jag behöver honom till:)...me in love;)

2009-10-02 @ 20:21:46
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0