Ladies night!

Hade en jättetrevlig kväll igår. Maten var väl inte den bästa, små portioner och inte riktigt vad vi förväntat av krispig potatiskaka (fanns ingen krispighet, utan var som en stor, stekt moskula). Skulle kanske ha ätit på något annat ställe innan (vi satt på isen i Löfbergs Lila arena och åt), men då hade vi kanske inte kommit i samma stämning, eller?

För stämningen var på topp i arenan. Det går inte att beskriva showen utan den måste ses. Försökte ta lite kort, men min kamera är kass på att ta kort i mörka lokaler och på långt håll. Hade artisterna ganska nära vissa gånger, men det var svårt att få bilder iallafall. Hade ju fullt upp med att skratta, klappa händer och busvissla.

Kvällens överraskning var att Matte från Bygglov var med och gick runt i Loungen innan showen. Hann inte ta kort på honom heller. Han var sen med en sväng i showen också... i snickarbyxor och bar överkropp...behöver jag säga mer? Sen var det ju män i bara överkroppar som dammsög, skurade golvet och strök kläder...som Micke Tornving sa "vi vet vad det är kvinnor vill se" (istället för 80-talets Chippendales).

Många roliga scener och mycket musik, en TOPPENSHOW!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörs ut att ha varit jättebra.Jag skulle nog tycka det var häftigt om mannen i detta hus gjorde dissa saker,,,med kläderna på!!Det har jag aldri sett!

2009-09-20 @ 22:11:38
Postat av: Veronica

En dammsugare med Matte i andra änden vore inte helt fel...eller helst mellan mina lakan:))

2009-09-20 @ 22:14:38
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0