Summering av "arbetsveckan"

Långa dagar med långa resor.

Men jag går ju bara i skolan så det räknas väl inte som en jobbig vecka, eller? Men åker man hemifrån 6.20 på morgonen för att åka 13 mil och har föreläsningar och grupparbete under dagen och sen inte är hemma förrän 19.00 - 19.30 efter att ha kört de tretton milen hem i fyra dagar på rad, då är man lite trött i huvudet. (Kan ju säga att jag inte pluggat något när jag kommit hem.)

Jag vet, jag vet... det finns MÅNGA som har längre, jobbigare dagar och t ex yrkesförare kör MÅNGA fler mil, men jag måste ju få klaga lite.

Lite överdriver jag också. En dag åkte jag faktiskt inte förrän 7.00 och var hemma 19.15 och då åkte jag buss och det är inte lika tröttsamt som att köra själv.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du, jag skulle tro att du använder huvudet mer än de som har längre dagar så du har rätt till att vara trött efter en sån lång arbetsvecka!

2009-10-17 @ 18:18:15
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0