På väg hem

Snart hemma från en dag på universitetet.
Trött är jag, fastän jag sovit en liten stund på bussen, men blev väckt av telefonen och då hade sätet skjunkit bakåt, så jag låg nästan i knät på den bakom. Så det tog ett tag att fixa upp sätet tillbaka och då tog jag upp datorn istället för att somna om. Nu ligger jag snart ner tillbaka (tur att han bakom har gått av). Fattar inte varför de inte fixar sätena i bussarna. För det är en del bussar som nerfällningen är trasig på. Provade tre stycken innan jag fann en som inte var "lös" (trodde jag). Det visar sig ju nu att det är en "smygare", så efter ett tag ligger man ner iallafall.

Om ca tjugo minuter är jag hemma och då hoppas jag på att det finns mat klar, för jag är hungrig också.

Trött och hungrig... ingen bra kombination...så det är bäst för han som är hemma att han har fixat middagen.

Kommentarer
Postat av: Veronica

ojoj, hoppas Christer hade maten färdig när du kom hem;)

2009-10-14 @ 20:13:10
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: gullet

Man kan vara lite farlig för sin omgivning när blodsockret är lågt. Hoppas det gick bra

2009-10-15 @ 08:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0