Hipp, hipp...

Min blogg fyller idag ett år. Ett år av svammel om vad jag gjort och tänkt. Har efter ett år än inte funnit någon röd tråd i min blogg, mer än att den handlar om mig och min familj. Men det duger bra för mig. Har jag lämnat för privata detaljer om vårt liv? Kanske ibland, men oftast har jag försökt att bara vara ytlig och dela med mig av roliga saker som hänt.
Ibland har jag varit en flitig bloggare men oftast har det inte blivit mer än ett par inlägg i veckan. Det beror ibland på att inte tiden räcker till och ibland på att lusten att skriva något inte finns, men hoppas att mina läsare finner sig i det.

Vilka är ni som läser min blogg? Och vad tycker ni om min blogg?

Mitt första inlägg handlade om att jag startat en blogg utan röd tråd och att kritik var välkommet. Det gäller än, så det är ju bra att jag håller mig till det jag sa från början :-).





Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag läser! Kollar varje dag efter nya inlägg. Jag tycker att "vardagen" är roligast att läsa om - precis som i din blogg!

2009-10-10 @ 22:00:53
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Erika

Grattis till 1-åringen!! Jag tycker det är roligt att läsa om vad ni gör eftersom jag är så dålig på att höra av mig, inte bara till dig utan till alla. Nu håller jag mig ju uppdaterad på vad som händer i andra dalgången ändå (fast det kanske inte är så bra för då ringer jag ännu mer sällan).

Ha det bra och lycka till med pluggandet kommande veckor. Själv ska jag till universitetet kommande fredag och lördag. Ska bli skönt med en hotellnatt...

2009-10-10 @ 22:03:47
Postat av: ar sia vägga

blir de någon tårta då ?

2009-10-11 @ 14:46:06
Postat av: Christina

Visst gick ett år fort? Och nu är det bara att fortsätta skriva! För läser det gör vi! Håller med både V & E. Jag vill helst läsa om vardagens alla händelser och eftersom jag aldrig ringer elr hälsar på så är det roligt att se att folk lever ungefär på samma sätt som vi. :)



Tycker absolut att han på "anner sia vägga" ska fixa en tårta till dig!!!

2009-10-11 @ 17:01:30
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag läser!!! Med glädje. Vardagens bestyr är både trevligt och lättsamt... =)

2009-10-11 @ 22:22:11
URL: http://emmyoemil.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag läser också.Både din och dom du har länkat till.

2009-10-11 @ 23:56:11
Postat av: Elin

Jag läser också såklart! ;o)

2009-10-12 @ 07:38:52
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0