Dålig uppdatering...

...både på min blogg och på de bloggar jag läser. Slitna efter dagens bestyr kanske? En har varit till Karlstad, en har varit i älgskogen (tror hon gör annat kul nu), en har varit på scrapbooking och en på mässa... nu väntar jag på att få reda på hur dagen varit.

Själv har jag inte gjort så mycket. Torkat köksgolvet, bakat kladdkaka och gjort smulpaj med äpplen till kvällens besök av holländska grannarna, som åker hem till Holland på måndag för att återvända i maj och då flytta hit för gott :-).
Plastparty i Stöllet blev det i eftermiddag. Konstaterade att jag faktiskt har en del Tupperware som jag använder och tycker är superbra och en del som jag inte använder lika ofta.
Efter jag kommit hem från Stöllet kom grannarna och efter de gick, blev det dator och TV. Uppdatering i internetvärlden och "Körslaget" på en TV och "Dansbandkampen" på den andra. Sen ett glas rött och "Robins" när barnen lagt sig.

Undrar vad jag ska göra imorgon. Har en lång "att göra-lista" i huvudet, så jag vet inte i vilken ända jag ska börja. Tur att vi har en timme extra imorgon :-). För ni kommer väl ihåg att ställa om klockan?



Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu har jag uppdaterat Karlstad-resan i allafall.

2009-10-25 @ 12:41:53
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0