Dagens alster

Idag hade jag planer på att göra mycket. Putsa fönster, städa i salen, handla, laga mat, baka, tvätta kläder osv.
Resultatet av dagen blev inte riktigt så. Det blev sovmorgon och sen blev det regn och då tappade jag lusten.
Handlat, lagat mat och dammsugit golven (nere) är det jag gjort. Sen blev det annat pyssel:


Barnen målade varsitt glas och jag målade en mugg...mycket roligare än att putsa fönster.

Får se vad jag hinner med imorgon, men ska till kyrkan imorgon eftermiddag för att höra på barnkörerna. Tycker att den som kan, ska komma dit och lyssna på dem. Det är härligt att se de små och större barnen sjunga vackert i kyrkan. Sen är det kyrkkaffe och tårta i församlingshemmet eftersom kyrkan fyller 245 år.


Kommentarer
Postat av: Christina

Du = en mugg

Du har två barn = två glas

Föresten... du har ju ett STORT barn!!! Det ät därför det är TRE målade glas!!!



Kreativa kids!

:)

2009-10-03 @ 21:33:28
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Monica

Det var en kusin här också :-)

Det största barnet ville inte måla någon mugg idag, men nästa gång så kanske...

2009-10-03 @ 21:59:58
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Christina

Ha, ha! Misstänkte väl något sånt men ibland bara MÅSTE man sticka när tillfälle ges! ;)

2009-10-04 @ 09:17:45
Postat av: Anonym

AJse ont dä jol

2009-10-04 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0