Sooooova....

Jag är så trött så jag somnar direkt jag sätter mig på bussen. I morse fick chauffören väcka mig när jag skulle byta buss i Molkom. Pinsamt! Till Hagfors orkade jag hålla mig vaken, för där ska jag byta första gången. Sover jag där är det nog ingen som väcker mig eftersom den bussen fortsätter till Karlstad den med. Men i Molkom är det "ändstation" så där var jag ju tvungen av, annars hade jag hamnat i Hagfors tillbaka, och hur kul är det!?
Brukar vakna i tid innan jag ska av, men idag var det kört. Sov som en stock. Sitter nu på bussen på väg hem. Får se om jag vaknar i tid. Annars får jag väl åka med upp till Värnäs och ner tillbaka. Känner redan att jag vill sova. Och idag åker jag den tidigare bussen som tar längre tid eftersom den är in i Hagfors. Jag har några timmar framför mig, så sova ska jag göra. Ska försöka läsa lite Avtalsrätt och Fastigheträtt också. Då somnar jag garanterat!

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha, va pinsamt. Bara att hoppas att du inte snarkar ;)

2009-03-04 @ 19:21:18
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Monica "Commandoran!

Jo, jag snarkade helt säkert :). Jag gör ju alltid det hemma, så det är säkert inget undantag på en buss.

2009-03-04 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0