Snart helg

Nu är det äntligen snart helg, efter en jobbig vecka. Men jag har hela dagen kvar innan det är helg. Är väl hemma någon gång ikväll, efter att ha haft eftermiddagsföreläsning den här fredagen också. Fredag eftermiddag och måndag morgon tror jag är de dagar och tider som är sämst att ha föreläsning på. Denna vecka har vi prickat in båda. Är helt slut i huvud och rygg efter många dagar. Jurudikkurser är tunga i alla bemärkelser. Mycket att läsa, väldigt intensivt och så dessa tunga böcker. Lagboken blir tyngre och tyngre känns det som, så snart måste jag ha en skottkärra och köra den med. Annan kurslitteratur väger den också. En bok går ju bra, men har man grupparbete tar man ju med sig flera böcker. Tungt. Datorn är också bra att ha med sig vid grupparbeten. Detta har jag kånkat på denna vecka, både i skolan och på bussen. Inte kul.

Men idag är sista dagen denna vecka. -8 grader på morgonen och solen skiner. Blir nog en toppendag. Synd att jag ska tillbringa den inomhus:(. Hoppas på lika kallt natten som kommer. Vill inte ha gegga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0