Omtenta på gång

Inte så kul, men sant. Såg nyss att resultatet kommit på kurshemsidan. Tur att jag inte sett det förut idag. Underkänd blev jag. Förstod att det skulle vara så, men hoppas kan man ju alltid. Nu blir det till att läsa på nationalekonomin igen, samtidigt som jag kämpar med civilrätten. Usch! Men kunde ju läst på förra tentan bättre, eller? Jag vet att jag kunde läst mycket mer, men vet inte om detta skulle hjälpt. Något mer poäng kanske jag skulle kunnat få, men det var inte bara jag som tyckte det var en svår tenta. Fick mer poäng än jag trodde jag skulle få. Men det känns ganska okej att göra en omtenta på den kursen. Det är inte den svåraste kurs vi haft, och nu har jag ju gjort en tenta, så jag kanske tänker mig in i läsningen annorlunda till nästa gång.
Undrar om det var någon mer som kuggade?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det var ju tråkigt att du fick omtenta......men jag talar av egen erfarenhet när jag säger "Fy fan för makro", det är inte lätt.

2009-03-10 @ 07:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0