Mejlrensning

Har rensat lite bland olästa mejl. Alla dessa reklammejl som kommer för att man kryssat i någonstans någongång att man vill ha nyhetsbrev. Eller det som är vanligast, inte tagit bort det som varit ikryssat. Visst, en del kan ju vara intressant men oftast öppnar jag aldrig dessa mejl utan det blir bara fler och fler olästa mejl. Jag tar ju inte bort dem direkt så det blir ett antal. Tror jag rensade någongång i höstas men nu hade jag över 200 olästa mejl, som nu är borttagna. Jag har säkert många fler mejl som jag kan ta bort men så länge det finns plats för dem behöver jag ju inte det :-).
De flesta nyhetsbrev har jag avregisterat mig från, annars skulle det nog varit många fler olästa mejl.

Inkorgen är som min hjärna...en massa "information" som det är tveksamt att man någonsin kommer att ha användning för.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Rensar inte så ofta jag heller. Idag på jobbet varnade det om att mailen började bli full...99%... Då var det bara att börja gå igenom en del och kasta. Kan ju inte bara radera dem jag har på jobbet, kan ju vara viktigt...

2009-03-03 @ 18:05:27
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0