Har det snöat inomhus...?



Detta golv dammsögs igår. Kan man inte tro när man ser det nu. Stora vita tussar ligger överallt. Nu på våren får man ta fram dammsugaren flera gånger om dagen ibland. Och man kan ju dammsuga källan till de vita tussarna direkt.





Andra hundar, har jag hört, kan vara rädda för dammsugaren. Men inte vår klumpeduns. Han lägger sig ner och njuter... Synd att han inte tycker det är lika skönt när jag kommer med hundborsten/kammen. Då springer han undan och gömmer sig.  

Kommentarer
Postat av: Malin

Mor och far hade en hund när jag var liten, som vägrade flytta på sig före man hade dammsugit henne! Dizzy låter sig dammsugas, men om jag inte håller fast henne får hon busspel och hoppar runt som en studsboll...

2009-03-23 @ 20:29:33
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Christina

Vår jämte gillar inte dammsugaren. Inte en chans att den får komma nära. När jag var liten sa jag att jag aaaaaldrig skulle klaga på hundhår. Det tänker jag på varje dag och biter mig i läppen... vita tussar överallt!!! Nästa hund SKA tycka om att vara ute i hundhagen annars blir jag tokig.

2009-03-23 @ 21:16:06
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Veronica

Har nästan lika stora tussar jag också på golvet men hemma hos oss kallas de dammråttor... nej då, men det blir tussar efter kattfan....

2009-03-24 @ 20:39:44
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0