Fredag kväll

Efter en fredagsmiddag bestående av grillade revbensspjäll och grillad kyckling, blev det "skönsång" till "Så ska det låta". Sen blev det Skavlans program, vilket jag tycker har varit ett suveränt program. Synd att det var sista programmet. (Har även hunnit få undan lite stryktvätt under tiden).
Nu tyckte sambon att jag skulle blogga lite så han hade något att läsa. De andra bloggar han läser har väl inte uppdaterat sig eller så har han redan läst alla. Och så har han väl gott igenom sina vänner på Facebook ,så nu hade han väl inget mer intressant att läsa :-). Så jag får väl försöka skriva ett litet inlägg, bara så att han får sysselsättning ett litet tag.
Frågar man honom så läser han inga bloggar. Men jag kan tala om att det gör han. Ibland vill han även kommentera, men det kan han ju inte göra, för då får ju folk reda på vad han läser.
Nu ska vi försöka få barnen i säng, bara de sett vem som åker ut i Lets Dance.
Imorgon blir det väl Melodifestivalen och andra chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0