För ett år sen...

...slutade sambon att snusa (kl 21.00). Detta tycker han att vi ska fira ikväll. Det är duktigt av honom att ha klarat sig utan snus sedan dess. Inget nikotintuggummi eller nikotinplåster, utan detta har gått bra iallafall. Han påstod sig även inte vara beroende innan han slutade, utan att det var en vana. Det skulle gå jättelätt att sluta och nikotinbegär hade han ju inte. Så någon otrevlig sambo skulle det inte bli. HAHA!!! Vi kan ju fråga de födelsedagsgäster som var här dagen efter, om han nu var en lugn och harmonisk person?!
Nu har han klarat av ett år iallafall och inte tittat åt snus en gång. Jag köpte en dosa snus för att ha hemma om det inte skulle gå att vara i samma hus som honom i början. Men den behövdes aldrig.
Jag är så stolt över min sambo!!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Åhhh, tänk ändå om MIN sambo bestämde sig för samma sak!!!

2009-03-07 @ 20:53:38
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det va duktigt gjort!

2009-03-07 @ 20:53:53
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0