Födelsedag nr 3

Nu är det drygt tre månader tills jag måste göra tårta nästa gång. Skönt! Tycker det är lite tätt med födelsedagskalas den här tiden på året. Men nu blir det inget tårtgörande förrän jag fyller år.
Idag var det den äldsta som fyllde år. Och han ska ha smörgåstårta när han fyller år, så igår kväll fick jag ju göra smörgåstårta och fixa operatårta. Operatårtan blev färdig tårtbotten och färdigt tårtlock, så det gick smidigt. Smörgåstårtan tog något längre tid, men får väl göra som sambon vill en gång om året :). Men då fick han hjälpa till att diska imorse under tiden jag garnerade färdigt smörgåstårtan. (Det tyckte han inte var så roligt på sin födelsedag).

Sonen tog ett kort på smörgåstårtan när den var halvt uppäten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm... Mums! Hur mycket kostar det att beställa?;)

2009-03-22 @ 21:02:45
Postat av: Christina

Jag vill oxå ha!

2009-03-23 @ 07:41:31
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0