FBK och ljus...

Färjestad gick till final igår och sambon och sonen var där och tittade. De fick valuta för pengarna kan man säga. 22 minuter extra fick de :-).
Och sen när jag tittar i VF idag ser jag (i bakgrunden) sonen och hans kompis på första sidan i tidningen. De verkade ha bra platser. Skulle vilja varit där jag också, men jag får väl ta det en annan gång. Det blev sent innan de var hemma, så de var lite trötta idag. 
Jag och dottern var istället på ljusparty hos svägerskan och tittade på en massa fina, dyra saker och luktade på en massa goda (och en del mindre goda) dofter. Beställde lite ljus, men det är så svårt att veta vilken doft man ska välja. Det fanns mycket som jag ville ha, men kunde ju inte köpa allt på en gång. Så nu vet jag vad jag ska ha nästa gång, då jag eventuellt kommer att ha ett "flygande party" (tar alltså upp beställningar av bekanta utan att ha visning).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0