Uppdaterad...

...kommer bloggen inte bli särskilt ofta de kommande veckorna (tror jag). Tänkte påpeka det för de läsare jag har, så ni inte behöver sitt och vänta framför datorerna på nya inlägg. Kom på mig själv att sitta och fundera över vad andra bloggare haft för sig, när de inte varit lika aktiva. Kom då på att jag inte varit speciellt aktiv själv, mer än att kommentera andras inlägg.
Jag borde inte ens ha tid att kolla bloggar just nu... men när jag ändå sitter vid datorn och skriver min hemtenta går det snabbt att kolla bloggarna... och facebook... och mejlen... läsa nyheterna... Men jag satsar på att bli klar imorgon kväll med tentan... sen ska jag sätta igång att fräsch upp civilrätten till omtentan nästa torsdag. Ska jobba lite till veckan också, så att jag inte är nybörjare när jag börjar jobba på riktigt. Det är en del nytt sen i fjol sommar och så är jag kanske lite ringrostig i kassan, så det känns bra att jag får komma dit några timmar för att "gå bredvid".

Ska bli skönt att få sommarlov från skolan nu och att få jobba och ha inkomst.

Kommentarer
Postat av: Veronica

jaja, men nu får du allt fixa in ett inlägg snart;)

2009-06-04 @ 19:00:19
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0