Sommar, sommar, sommar...

...eller regn, regn och åter regn. En kanske lite förutfattad mening om Sverige, men det är typiskt svensk midsommarväder nu. Visst kan det vara varmt och fint och regnfritt på midsommar, men det man kommer ihåg som typiskt midsommarväder är regnigt och kallt.

Men jag äter jordgubbar med grädde och ser på sommarkrysset och låtsas att det är sommar ute, fastän vi eldar och har raggsockor på oss.

Hoppas på bättre väder imorgon när ungarna ska spela fotboll i Torsby. Enligt yr.no ska det bli bra väder och inget regn, men efter att det inte stämt ett par gånger nu, så litar jag inte riktigt på detta, men jag hoppas på att det är rätt. 
Hoppet är det sista som överger människan!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag använder mig oftast av yr.no och det har alltid varit rätt, fram till skolavslutningen. Hoppas det håller upp imorgon i allafall då det är matcher, Yngsta har även hon match.

2009-06-13 @ 20:58:31
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Monica "Commandoran"

Yr.no hade även fel förra helgen, när 98:orna var i Kil och spelade. Sonen var med dit och jag sa att det skulle inte regna något och att det skulle bli jättefint väder, men här hemma skulle det regna. Det blev tvärtom.

Annars har jag litat på yr.no, för de har (för det mesta) helt rätt :-)

2009-06-13 @ 21:30:57
Postat av: Anonym

Semestervikarier under inlärning.

2009-06-13 @ 22:05:27
Postat av: Petra

Raggsockor är sååå härligt!! Jag hade på mig det på jobbet på Nationaldagen ja..... arb.kamraterna tyckte nog att jag va liiiiite konstig!?!??! MEN är det kallt så är det!!

Trevlig helg

2009-06-13 @ 23:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0