Midsommarafton

Nu är det slut på midsommarafton och midsommardagen har börjat. God mat och trevligt sällskap har vi tillbringat kvällen med. Och det blev en lång kväll, utan regn, med sol, knott och mygg. Kunde varit varmare, men man kan väl inte få allt.

Nu borde det väl vara tillåtet att få gå och lägga sig, fastän det är midsommar.

Bilder kommer, men eftersom jag är där jag är (utom täckning) tar det tid att ladda upp, så det kommer senare. Bilder från ett vanligt, trevligt och svenskt midsommarfirande... eller?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet percis hur man slipper frysa.BUGGA säger jag bara!;)

2009-06-20 @ 02:48:38
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0