Imorgon kväll...

...tar jag och barnen sommarlov!

Iallafall fram tills efter helgen,när jag börjar jobba. Men det ska bli skönt att slippa skolan. Det har varit en jobbig termin, och det har inte gått så bra heller. Vilket har gjort att det varit ännu tyngre att kämpa vidare. Men efter tentan imorgon släpper jag alla tankar på skolan (hoppas jag) och tar ledigt.

Nu är det bäst jag går och lägger mig, så jag orkar upp i morgon. Tenta 8.00 - 13.00, sen till Bergvik för en del ärenden. Jag ska ha ny kaffebryggare, lite blommor att plantera ute (om det finns kvar), blommor till lärarna (som jag lovat jag ska fixa), äta mat (misstänker att jag är utsvulten efter tentan) m.m... jag får nog ta och skriva en lapp, annars glömmer jag kanske något.

Sen är det att skynda mig hem, göra i ordning familjen och mig själv till skolavslutningen, och upp till Stöllet till 17.15 (puh)... och sen sätta sig och njuta av barnen som sjunger. Sen tar vi sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0