Iggesundsgänget



Lite nostalgisk blir man när man hör denna... fastän det är gränsfall på före "min tid". Denna och "Botjitta" spelade sambon när han festade (innan vi blev sambos). (Dock inte med Iggesundgänget utan LVC.)

Nu på senare år har vi fått höra Janne Krantz från Iggesundsgänget uppträda på lastbilmässor vi varit på. Fräcka historier och fräcka sånger, passar i sådant sällskap (alltså bland lastbilschaffisar).(Inga fördomar här inte). 
Köpte en gång en CD-skiva av dem på en mässa. Fick då frågan varför jag tagit bort piercingen... ???? Vilken piercing???? Stod som ett frågetecken?????????? Jo, men den jag haft i ögonbrynet.... Hihihi, jag har ärr under ögonbrynet och de trodde de var från piercing... Men de ärren har jag haft sedan jag var liten. Jag blev full i skratt... för jag har svårt att tänka mig själv med piercing...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja du, LVC på Gästis var hur fräckt som helst. Vilka minnen det väckte nu...

2009-06-14 @ 08:38:26
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag föredrar Botjitta jag... Inte pga textinnehållet utan pga nostalgifaktorn :D

2009-06-14 @ 20:07:22
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0