Flintskalliga...

...eller väldigt tunnhåriga borde vi snart vara i den här familjen, om vi ser till hur mycket hår som samlas i duschen.
ÄCKLIGT!
Det är något av det äckligaste jag vet, att ta bort hår ur golvbrunnen. Detta brukar sambon få göra, men idag har JAG varit duktig och gjort detta själv. Uhhh, inte trevligt alls.

Hmm... ta bort hår ur golvbrunnen...hade jag inget viktigare att göra? Det var något som jag skulle göra som är viktigt....hmm...javisst, ja! Tentaläsning var det!  Omtenta imorgon och jag är INTE motiverad alls. Inte bra, men just nu känns det som om det kvittar om jag får göra omtentan i augusti också. Motivationen på topp alltså...INTE!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men var det inte städning av toaletten varje gång vid tentaläsning har jag för mig att jag läst? Det här med hår i avloppen är absolut det äckligaste jag vet också. Nu saknar man verkligen en andra hälft för jag kan ju inte tvinga barnen - än.

2009-06-10 @ 20:27:00
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0