En liten ljusglimt...

... i det grå regnet fick jag idag iallfall. En inbjudan till dop om två veckor.
Min kusin ska döpa sin son och idag fick vi inbjudan till detta. Sådant är trevligt. Ett släktkalas! Så då bär det iväg till Kumla den helgen. Dottern skulle ha poolspel den dagen, men vill hellre på sin första tremännings dop. 
Så nu blir det till att börja tänka på doppresent...jag får väl luska runt lite vad de vill ha och vad andra tänker köpa. Någon som har något förslag på bra doppresent? Något mindre vanlig present, som inte alla köper? (Eller om någon av mina kära släktingar läser detta och har förslag på vad jag ska köpa?)
Det skulle visst även vara 30årskalas för min kusins man efter dopet, så det blir till att tänka på födelsedagspresent också... men det kanske går att lägga ihop till en present om vi är flera stycken. Hmm...tror inte min kusin fått 30årspresent än (hon fyller i februari). Måste kolla upp det... vet att vi skickade blommor iallafall.

PS. Jag fyller år den dagen det är dop och jag har en låååååång önskelista om någon vill köpa något åt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyller du 30å haha?

2009-06-13 @ 22:02:56
Postat av: Erika

Tack för trevligt sällskap vid middagsbordet idag. Du ska bara veta vilken ära det är för dig att få 2 kramar av Ellen utan att be om det!!!!!

Förslag på doppresent har jag, Silvriga Barnkammarboken, det är sånger i den och det följer med en cd-skiva, den har jag gett vid något dop. Den här hemsidan har en del att välja på oxå: http://www.doppresent.se/

Annars så är det uppskattad med en broderad tavla med namn, födelsedatum, vikt och längd, Ellen väntar än på en... ;-)

2009-06-14 @ 20:21:22
Postat av: Elin

Kolla in willow tree figurerna.. Tycker de utrycker mycket. Gillar särskillt "angels embrace" och "guardian angel" som doppresent. De finns bla. på www.vildaanglar.se

SÅ FINA!!!

2009-06-25 @ 11:38:10
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0