Weekendresa

Är på minisemester nu när jag är ledig lördag-måndag.
Inte helt fel när utsikten från sovrumsfönstret är den här:


Och vad är det som glittrar i vattnet? Solen tittar visst fram...


Vaknade av all båtrafik nu på morgonen. Det har varit "Gäddfestival" i Höljessjön i natt, så strax före åtta kom båtarna in, för att väga in sin fångst. Hur stora gäddor de tog och vem som vann, vet jag inte, men jag tror det var ganska många som var med och tävlade.



Undrar om man skulle ta sig ett dopp?

Nää...tror inte det. Kanske sen...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan tänka mig att det är mysigt och fint där när det är fint väder:)

2009-07-13 @ 20:38:11
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0