Semestern fortsätter

Kanske inte det bästa semesterväder man kan önska, men det regnar faktiskt inte hela dagen. Har kommit några skurar under dagen, men annars har det varit uppehåll och solen har tittat fram. Kunde varit varmare, för direkt badsugen är jag inte. Men det är helt säkert varmare i vattnet än i luften, så jag tror nog jag skulle kunnat doppa mig. Men vi har varit och fått oss gratis lunch på Gränskrogen och så har vi fiskat lite (det blev bara småfiskar). Spelat sifferkubb och luftgevärsskytte har det också blivit.
Spelar egentligen ingen roll om det är lite dåligt väder, bara man är ledig och känner att man kan slappna av. Imorgon ska det väl bli lite bättre väder, hoppas jag iallafall :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0