Zzzzzzzz

Idag har jag sovit i flera timmar. Inte på lektionen, men i bussen. Klev på bussen och var tvungen att hålla mig vaken i en halvtimme till Sjögränd där det var bussbyte. Sen somnade jag innan vi åkt genom Råda. Hade upp ögonen i Munkfors och Deje för att kolla hur långt det var kvar till Karlstad. När vi åkte in på E18 var jag tvungen att försöka vakna till. Då hade jag sovit en dryg timme.
Höll mig vaken och pigg hela lektionen i allafall.
Sen gick bussen hemöver. Läste lite i en tidning jag köpt, sen var det go'natt. Sov innan vi kom till Ilanda. Sen vaknade jag i Sjögränd, men eftersom inte jag skulle byta buss där blundade jag ett litet tag till. Jag sov alltså en dryg timme på vägen hem också.
Skulle jag lägga mig framför TV nu skulle jag också somna.

Men imorgon ska jag inte ner till Karlstad iallafall. (Då kan jag vila lunch och middag hemma i sängen istället :o) hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0