Vill ha...

... ett vitt sideboard. Eller annat lågt skåp, eller halvhögt skåp. Först menade jag att ha ett högt vitrinskåp men nu har jag ändrat mig.
Här ska det stå iallafall:


Tror det blir fint med ett sideboard där. Min farmor har ett som skulle passa perfekt men hon ger nog inte bort sitt ;). Så jag får väl leta reda på ett liknande. Fann ett på Blocket i Säffle. Lite väl långt att åka för ett gammalt skåp. Så jag fortsätter leta.



Har kollat på Danielsson Auktioner nu. Finns två stycken med till söndan. Perfekt! Men jag behöver ju inte hela möbeln om det är i samma utrop. Någon som behöver en matsalsgrupp (bord +fyra stolar)?

Kommentarer
Postat av: Malin

Köpte ett på auktion för 100 kr för ett par år sen. har tänkt måla det vitt, men än så länge är det mörkt och inte sååå fint. Men lite större möbler kan ju bli riktigt billiga eftersom ingen har plats för dem. Så kolla på auktioner!:)

2009-01-21 @ 21:24:30
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0